≡ Menú
Nasa fals

En alguns dels meus últims articles he comentat que recentment he estat tractant una gran varietat de temes d'una manera molt intensa. En fer-ho, vaig tornar a tenir diferents autoconeixements i, posteriorment, vaig poder experimentar un canvi en la meva pròpia visió del món. Bàsicament, per a mi personalment, trobar la veritat va arribar a un nou nivell i aleshores em vaig adonar que l'extensió de les mentides al nostre planeta, l'extensió del món imaginari que es va construir al voltant de les nostres ments, és significativament més gran del que es pensava anteriorment. Per aquest motiu, com ja s'ha anunciat, també abordaré diversos d'aquests temes en aquest bloc.

temes futurs

Terra buida?!En aquest context, en general hi ha molts temes que he acostumat a evitar fins ara, ja sigui perquè jo mateix encara no he tingut una opinió fonamentada sobre els temes rellevants, o perquè simplement no he considerat oportú informar-ne. sobre ells, - simplement no hauria de ser així. Aquests temes són molt diversos i només n'enumeré alguns: Lluna = estació espacial artificial?!, la terra està buida + civilitzacions vives a dins?, la terra és plana?, veritat sobre Txernòbil, les dues primeres guerres mundials explicades amb detall (La veritat sobre això), MK - Ultra, Línia de sang satànica d'elit (pedigrí + explicació detallada), Federació Galàctica de la Llum (Hi ha civilitzacions extraterrestres que donen suport al despertar espiritual a la Terra?), Sol fred (La calor es crea per la fricció amb l'atmosfera terrestre? ?), la mentida gravitatòria?!, hi ha éssers negatius/extraterrestres aprofitant les nostres energies (ocupació, possessió), manipulació/control a través del calendari gregorià, manipulació electoral (per què els resultats es fixen per endavant, els estats són empreses - nosaltres el personal) - Sistema bancari en detall), Pizzagate - Com els anells de pedòfils sencers estan coberts pels governs, Superconscient - Jo Superior, - La fusió/identificació amb el vostre aspecte diví, Merkaba explica detalladament per què sou l'escollit (la creació es produeix a través de la vostra consciència, cada ésser humà té el destí del món a les seves mans), una nutrició que expansió mental (aliments cetogènics? / crus?) i, finalment, però no menys important, la mentida de la NASA.

Si teniu altres temes que us agradaria que tractés, temes que us agradaria que tractés -que considereu molt importants-, feu-m'ho saber als comentaris..!!

Tots aquests temes seran tractats per mi en un futur proper i es publicaran aquí a més de les meves aportacions habituals. Alguns d'aquests temes són extremadament crítics + polaritzadors, d'altres sonen molt abstractes i porten a judicis cecs. Per això, sempre és molt recomanable una cosa a l'hora de tractar aquests temes: "Tot s'ha de veure des d'un estat de consciència tranquil i sense prejudicis".

Com que estem connectats amb tot el que existeix, els nostres propis pensaments i emocions també afecten l'estat col·lectiu de consciència. El sentiment corresponent, que és desplaçat/transportat pel nostre propi enfocament, alimenta sempre l'esperit col·lectiu i marca una direcció. Per exemple, com més gent se centra en un tema i està enfadada per ell, més ira es manifesta en el col·lectiu..!!

Si abordem determinats temes amb ràbia o odi, difamem les persones pel seu punt de vista individual o fins i tot entrem en un estat emocional negatiu, aleshores simplement alimentem el camp morfogenètic (la gran ment, la consciència que ho engloba tot) amb aquests sentiments negatius i canviem. l'estat col·lectiu de consciència al negatiu, o simplement: "Llavors contagiem els nostres semblants amb el nostre odi, el nostre desequilibri".

La NASA és completament falsa?

MENJAR FALSDoncs bé, després d'aquesta llarguíssima introducció, està a punt de començar el primer tema, concretament sobre la falsa organització Nasa i com ens enganyen a tots amb enregistraments escenificats i, sobretot, falsos espacials/ISS. En aquest context, aquest era fins i tot un dels temes que gairebé no he tractat fins ara. Per descomptat, ja estava familiaritzat amb el fet que l'aterratge a la lluna mai va tenir lloc o va ser el resultat del director Stanley Kubrick (l'aterratge a la lluna es va escenificar, es va rodar en un estudi de cinema), però no que els enregistraments de l'ISS també es facin en escena i nosaltres els astronautes. en un entorn suposadament sense pes, l'ISS només es deixa enganyar, això era completament nou per a mi personalment. Així que vaig entrar en contacte amb aquest tema i vaig veure diversos vídeos sobre ell. En aquests vídeos s'assenyalen nombrosos errors, errors en què es demostra clarament que aquestes gravacions són escenificades o falses, que els corresponents astronautes (per simpàtics que puguin semblar) no es troben en una estació espacial llunyana, sinó a la terra que la NASA. crea aquests enregistraments als estudis. Per exemple, hi ha una escena en què l'astronauta Tim Peake va interactuar amb una gota d'aigua, que després es va revelar que era CGI en una pantalla durant un recorregut per la seu de la NASA. A partir del minut 13:45 podeu veure aquest error.  Per cert, a l'inici del vídeo podeu veure 2 astronautes interactuant amb una tapa generada amb CGI, per què es va generar CGI? Perquè l'astronauta de l'esquerra, tal com ho veiem, fa veure que agafa la gorra i després la deixa, però mentre fa aquests moviments amb les mans, no té res a les seves mans. Altres errors molt interessants, al seu torn, s'exposaran en el següent vídeo. Al principi, 2 astronautes parlen amb un públic en directe i, per descomptat, han d'esperar uns segons a causa de la transmissió de dades abans de poder reaccionar a les preguntes/missatges corresponents. No obstant això, l'astronauta de la dreta, des del nostre punt de vista, reacciona directament a l'audiència en directe que hi ha entremig i així revela que aquesta transmissió retardada no s'està produint. En el curs posterior del vídeo també podeu veure un astronauta que toca directament des de l'ISS amb una banda a la terra sense cap retard corresponent... tot és molt qüestionable.

D'altra banda, també hi ha vídeos en què els astronautes s'enganxaven a cordes, com es mostra a la imatge de dalt. Les samarretes s'aixequen en conseqüència i es revela l'engany. Després hi ha un astronauta que levita cap a una cambra a la dreta, però es torna completament transparent a l'últim moment, com si l'haguessin retocat, o just davant d'una pantalla blava/verda. En cas contrari, també hi ha molts enregistraments de les anomenades passejades espacials, en què es poden veure bombolles d'aire individuals diverses vegades. Bombolles d'aire que simplement volen per l'espai. De vegades, fins i tot hi ha plans en què sembla com si estiguessin sota l'aigua, perquè simplement hi ha tantes bombolles d'aire que envolten la tripulació.

En última instància, la NASA també posseeix una rèplica 1:1 de l'ISS, que al seu torn es pot trobar en una piscina gegantina, camuflada com un suposat camp d'entrenament. Per aquest motiu seria concebible que algunes gravacions (sobretot les passejades espacials) es filmessin sota l'aigua. En el postprocessament posterior, l'aigua + altres objectes s'eliminen simplement. Que, per descomptat, es produeixin errors entremig és simplement humà, les mentides no es poden mantenir tot el temps. I que es puguin simular aquestes fotografies ja no hauria de ser un secret en aquests dies, en un món on tot és possible amb Photoshop i After Effects (oh, sí, EUA, el país de les possibilitats il·limitades...). Un altre vídeo mostra a l'astronauta alemany Alexander Gerst parlant amb la gent mentre abasta un petit globus. L'únic defecte és que la pilota es desplaça cap a la dreta abans que l'Alexander pugui tocar-la, a part que el suposat astronauta ni tan sols mira la pilota.
En última instància, aquest error també és una indicació clara que els enregistraments són falsificats i que els objectes s'integren a l'enregistrament mitjançant CGI. En aquest context, hi ha tantes anomalies, tants errors, tantes inconsistències que ja no pots negar tot això. Tota Internet ara també està plena d'aquests vídeos i informes, en què aquests enganys es destaquen amb força claredat. És massa, bàsicament tant que ja no es pot parlar de casualitats de cap manera. No obstant això, això és, per descomptat, incomprensible per a moltes persones, de manera que molts simplement no poden admetre que aquestes gravacions són falses. En definitiva, això també sacsejaria massa la vostra pròpia visió del món. Només estàs condicionat a això des de petit, només assumeixes instintivament que aquests enregistraments corresponen a la veritat, que els astronautes fan anàlisis científiques a les estacions espacials en comptes de fer-ne aquests enregistraments als estudis, al principi sembla massa abstracte. No obstant això, només heu de mirar i comptar 1:1 junts. Bàsicament és tan obvi que aquí ens enganyen i, tanmateix, molts simplement no ho poden admetre. Per això sovint predominen els disgustos en els vídeos corresponents i molta gent s'insulta o fins i tot s'enfada, cosa que és comprensible, perquè qui vol reconèixer que fa anys que els prenen per ximple. Quina terra és realNo obstant això, he d'esmentar en aquest punt que aquí també s'està produint un canvi i als comentaris es pot veure clarament que la proporció de persones que desenmascaren aquestes falsificacions + reconeixen l'engany està augmentant. És per això que definitivament podem suposar que aquests vídeos tindran un nombre extremadament gran de m'agrada en pocs anys i els disgustos es reduiran cada cop més. En última instància, va passar el mateix amb tots els enregistraments del NWO d'aleshores, és a dir, els vídeos en què el sistema bancari estava exposat, o les vacunes, els atemptats terroristes, o fins i tot l'9 de setembre, al principi aquests vídeos es van deixar de manera exclusiva i molt pocs van ser capaços d'expressar-se de manera imparcial i d'afrontar-ho.

En definitiva, el despertar col·lectiu va fer que cada cop més gent es qüestionés què passava al món i, així, veiessin part del món il·lusori. Al cap i a la fi, això també va fer que les publicacions i vídeos corresponents tinguessin una resposta positiva!!

Però després va venir el torn, el canvi i ara la majoria de la gent és conscient que tot això són fets i realment celebren aquests vídeos. Per aquest motiu podeu suposar que el mateix passarà amb els vídeos de Truther de la NASA. Per cert, en aquest punt cal esmentar que no només les gravacions de l'ISS són falsificades. El mateix joc també es juga amb suposades imatges de satèl·lit de la terra. MART FALSLa terra té un aspecte completament diferent d'un any a l'altre, de vegades fins i tot continents sencers han canviat de mida, o es mostren suposades gravacions de la terra en què els núvols simplement no es mouen, la qual cosa també suggereix enregistraments CGI purs. El mateix es pot dir també de Mart. Per tant, hi ha suposades fotos de Mart, però són molt semblants a determinats llocs de la terra. També aquí es pot parlar d'enregistraments falsos, imatges sobre les quals només es van col·locar filtres adequats per suggerir que tenien tecnologia a Mart (paraula clau: Rover de Mart). Bé, si tot això és cert, i si els astronautes poden ser actors, fins i tot potser no han sortit mai de l'òrbita, i totes les imatges de la Terra són imatges CGI, s'hauria de preguntar per què fan això i què es guarda deliberadament. secret per a nosaltres. Si una construcció de mentides es continua simplement durant innombrables dècades (possiblement des de l'aterratge en la lluna), demostren el seu poder, el poder de poder mantenir-nos captius en un món il·lusori, el poder de poder mantenir la nostra ment continguda amb fals. idees sobre l'univers, o es tracta d'interessos financers, perquè després de tot, molts diners de l'impost flueixen a diversos projectes espacials. O és només una visió del món completament equivocada creada, una visió del món que se suposa que ens distreu de la veritat. Però llavors què passa amb l'univers i la terra? Al cap i a la fi, és possible que la terra sigui plana, com ara molts afirmen, o és un engany de les elits, o l'afirmació que això és un engany de les elits és un engany de les elits?

Per què la NASA fingeix les imatges de l'ISS?

Per què la NASA fingeix les imatges de l'ISS?Bé, si la terra fos plana, almenys explicaria per què es van fer totes aquestes fotos + es fan només per donar-nos una imatge completament errònia de la terra, per fer-nos sentir com una espècie insignificant, que viu en un lloc creat aleatòriament i esquivant. univers. És cert que, per tant, fins i tot m'agrada la teoria de la terra plana en algun lloc, encara que no hi cregui (però tampoc no la desaproveu amb vehemència, tot s'ha de considerar més que ridiculitzat, una ment oberta en la qual la informació es processa/edita de manera imparcial). En definitiva, aquí s'afirma que la terra és plana i representa el centre de l'univers, que el model d'univers convencional només s'utilitza per fer-nos saber que som insignificants, que som una part de pols en un cosmos gegant. El model de la terra plana invalida aquest pensament i explica per què no som producte de l'atzar, sinó que som d'origen diví, que la terra és el centre de l'ésser. La NASA està fent trampesD'altra banda, també ho puc explicar sense el model de terra plana (paraula clau: primigeni - consciència / causa - efecte). Bé, sigui el que se'ns oculte, una cosa és segura, la NASA + ESA ens està enganyant massivament i pretén ser imatges de l'ISS, falsifica imatges, les edita, insereix objectes CGI i així ens enganya. Després de tots els enregistraments, a causa de totes aquestes innombrables incoherències, no pots dir que això no és cert, no ho pots negar, no pots, és massa evident que aquí ens enganyen. I al final, això també deixa clara una altra cosa, és a dir, que el món il·lusori que es va construir al voltant de la nostra ment és significativament més gran del que ens imaginàvem. En aquest sentit mantenir-se sans, feliç i viure una vida en harmonia.

Deixa el teu comentari

Cancel resposta

    • nebojsa Jovanov 8. Novembre 2019, 5: 40

      Puc demostrar que no vola a 400 km d'altitud, vola a uns 2000-3000 metres i pot aturar-se sobtadament i continuar volant fins a aquesta altitud i apagar la llum que hauria de reflectir el sol dels seus panells i com ho pots suportar. algú m'ho explica?? I tot això només perquè el vaig il·luminar completament i algú del centre de control no va poder veure més amb la càmera per volar amb el que vaig seguir amb el rastrejador i vaig esperar quan sobrevolava casa meva. No sé què és això, però no el que ens diuen. Puc demostrar qualsevol cosa

      respondre
    • Bodo Josef Arenhoevel 18. Febrer 2020, 0: 08

      Hola…,
      Estic totalment d'acord amb les teves afirmacions. Sobre el punt (la terra és una esfera o una superfície plana formada per muntanyes, valls i masses d'aigua), m'agradaria afegir que ara hi ha proves clares que la terra definitivament no pot ser una esfera. Tanmateix, això no vol dir que la terra hagi de ser plana o que no hi hagi espai fora de l'òrbita terrestre. El cos sòlid terrestre també podria ser un cos semicircular, així com la presumpta cúpula sobre ell, de manera que tot l'hàbitat terra, vist des de la perspectiva de l'espai fora de la nostra òrbita, es presenta com una esfera en la seva totalitat. Aleshores també seria concebible que hi hagués altres hàbitats en aquest espai que siguin fisiològicament similars en estructura. La vida extraterrestre també podria existir i tenir la tecnologia per envair el nostre hàbitat. Altres opcions no són necessàriament mútuament excloents. Malauradament, el terme terra plana s'utilitza molt sovint per ridiculitzar aquest tema. Aquí també es podria preguntar per què s'ha de ridiculitzar aquest tema. Crec que no només és un tema molt emocionant, sinó també molt important per trobar la veritat i, en definitiva, important per a la pau i la prosperitat per a tothom en harmonia amb la natura. VG Bodo Josef Arenhövel

      respondre
      • Bego 8. Març 2022, 23: 11

        Però també podria ser que la terra sigui rodona, però que sigui molt, molt més gran que i se li menteix. Per exemple, potser a diversos milers de quilòmetres darrere de l'Antàrtida, una altra "terra" podria estar en una bola gegant que podria Té un radi de milions de quilòmetres i un amb el govern allà "crec" sota amenaça res per exposar, sinó un ens anirà a tots perquè possiblement. tenen tecnologia superior. Però no es pot descartar que les estrelles conegudes que estan mortes puguin fingir que estan mortes per ser enviades allà amb un transportador secret i volen morir-hi perquè ja no suporten la pressió. Per descomptat que costa 😉 i Michael Jackson tenia diners. Pot ser qualsevol cosa. Hi ha d'haver una raó per la qual ens menteixen, potser si diguessis la veritat hi hauria pànic. He estat tractant aquest tema des que tinc memòria.

        respondre
    Bego 8. Març 2022, 23: 11

    Però també podria ser que la terra sigui rodona, però que sigui molt, molt més gran que i se li menteix. Per exemple, potser a diversos milers de quilòmetres darrere de l'Antàrtida, una altra "terra" podria estar en una bola gegant que podria Té un radi de milions de quilòmetres i un amb el govern allà "crec" sota amenaça res per exposar, sinó un ens anirà a tots perquè possiblement. tenen tecnologia superior. Però no es pot descartar que les estrelles conegudes que estan mortes puguin fingir que estan mortes per ser enviades allà amb un transportador secret i volen morir-hi perquè ja no suporten la pressió. Per descomptat que costa 😉 i Michael Jackson tenia diners. Pot ser qualsevol cosa. Hi ha d'haver una raó per la qual ens menteixen, potser si diguessis la veritat hi hauria pànic. He estat tractant aquest tema des que tinc memòria.

    respondre
    • nebojsa Jovanov 8. Novembre 2019, 5: 40

      Puc demostrar que no vola a 400 km d'altitud, vola a uns 2000-3000 metres i pot aturar-se sobtadament i continuar volant fins a aquesta altitud i apagar la llum que hauria de reflectir el sol dels seus panells i com ho pots suportar. algú m'ho explica?? I tot això només perquè el vaig il·luminar completament i algú del centre de control no va poder veure més amb la càmera per volar amb el que vaig seguir amb el rastrejador i vaig esperar quan sobrevolava casa meva. No sé què és això, però no el que ens diuen. Puc demostrar qualsevol cosa

      respondre
    • Bodo Josef Arenhoevel 18. Febrer 2020, 0: 08

      Hola…,
      Estic totalment d'acord amb les teves afirmacions. Sobre el punt (la terra és una esfera o una superfície plana formada per muntanyes, valls i masses d'aigua), m'agradaria afegir que ara hi ha proves clares que la terra definitivament no pot ser una esfera. Tanmateix, això no vol dir que la terra hagi de ser plana o que no hi hagi espai fora de l'òrbita terrestre. El cos sòlid terrestre també podria ser un cos semicircular, així com la presumpta cúpula sobre ell, de manera que tot l'hàbitat terra, vist des de la perspectiva de l'espai fora de la nostra òrbita, es presenta com una esfera en la seva totalitat. Aleshores també seria concebible que hi hagués altres hàbitats en aquest espai que siguin fisiològicament similars en estructura. La vida extraterrestre també podria existir i tenir la tecnologia per envair el nostre hàbitat. Altres opcions no són necessàriament mútuament excloents. Malauradament, el terme terra plana s'utilitza molt sovint per ridiculitzar aquest tema. Aquí també es podria preguntar per què s'ha de ridiculitzar aquest tema. Crec que no només és un tema molt emocionant, sinó també molt important per trobar la veritat i, en definitiva, important per a la pau i la prosperitat per a tothom en harmonia amb la natura. VG Bodo Josef Arenhövel

      respondre
      • Bego 8. Març 2022, 23: 11

        Però també podria ser que la terra sigui rodona, però que sigui molt, molt més gran que i se li menteix. Per exemple, potser a diversos milers de quilòmetres darrere de l'Antàrtida, una altra "terra" podria estar en una bola gegant que podria Té un radi de milions de quilòmetres i un amb el govern allà "crec" sota amenaça res per exposar, sinó un ens anirà a tots perquè possiblement. tenen tecnologia superior. Però no es pot descartar que les estrelles conegudes que estan mortes puguin fingir que estan mortes per ser enviades allà amb un transportador secret i volen morir-hi perquè ja no suporten la pressió. Per descomptat que costa 😉 i Michael Jackson tenia diners. Pot ser qualsevol cosa. Hi ha d'haver una raó per la qual ens menteixen, potser si diguessis la veritat hi hauria pànic. He estat tractant aquest tema des que tinc memòria.

        respondre
    Bego 8. Març 2022, 23: 11

    Però també podria ser que la terra sigui rodona, però que sigui molt, molt més gran que i se li menteix. Per exemple, potser a diversos milers de quilòmetres darrere de l'Antàrtida, una altra "terra" podria estar en una bola gegant que podria Té un radi de milions de quilòmetres i un amb el govern allà "crec" sota amenaça res per exposar, sinó un ens anirà a tots perquè possiblement. tenen tecnologia superior. Però no es pot descartar que les estrelles conegudes que estan mortes puguin fingir que estan mortes per ser enviades allà amb un transportador secret i volen morir-hi perquè ja no suporten la pressió. Per descomptat que costa 😉 i Michael Jackson tenia diners. Pot ser qualsevol cosa. Hi ha d'haver una raó per la qual ens menteixen, potser si diguessis la veritat hi hauria pànic. He estat tractant aquest tema des que tinc memòria.

    respondre
      • nebojsa Jovanov 8. Novembre 2019, 5: 40

        Puc demostrar que no vola a 400 km d'altitud, vola a uns 2000-3000 metres i pot aturar-se sobtadament i continuar volant fins a aquesta altitud i apagar la llum que hauria de reflectir el sol dels seus panells i com ho pots suportar. algú m'ho explica?? I tot això només perquè el vaig il·luminar completament i algú del centre de control no va poder veure més amb la càmera per volar amb el que vaig seguir amb el rastrejador i vaig esperar quan sobrevolava casa meva. No sé què és això, però no el que ens diuen. Puc demostrar qualsevol cosa

        respondre
      • Bodo Josef Arenhoevel 18. Febrer 2020, 0: 08

        Hola…,
        Estic totalment d'acord amb les teves afirmacions. Sobre el punt (la terra és una esfera o una superfície plana formada per muntanyes, valls i masses d'aigua), m'agradaria afegir que ara hi ha proves clares que la terra definitivament no pot ser una esfera. Tanmateix, això no vol dir que la terra hagi de ser plana o que no hi hagi espai fora de l'òrbita terrestre. El cos sòlid terrestre també podria ser un cos semicircular, així com la presumpta cúpula sobre ell, de manera que tot l'hàbitat terra, vist des de la perspectiva de l'espai fora de la nostra òrbita, es presenta com una esfera en la seva totalitat. Aleshores també seria concebible que hi hagués altres hàbitats en aquest espai que siguin fisiològicament similars en estructura. La vida extraterrestre també podria existir i tenir la tecnologia per envair el nostre hàbitat. Altres opcions no són necessàriament mútuament excloents. Malauradament, el terme terra plana s'utilitza molt sovint per ridiculitzar aquest tema. Aquí també es podria preguntar per què s'ha de ridiculitzar aquest tema. Crec que no només és un tema molt emocionant, sinó també molt important per trobar la veritat i, en definitiva, important per a la pau i la prosperitat per a tothom en harmonia amb la natura. VG Bodo Josef Arenhövel

        respondre
        • Bego 8. Març 2022, 23: 11

          Però també podria ser que la terra sigui rodona, però que sigui molt, molt més gran que i se li menteix. Per exemple, potser a diversos milers de quilòmetres darrere de l'Antàrtida, una altra "terra" podria estar en una bola gegant que podria Té un radi de milions de quilòmetres i un amb el govern allà "crec" sota amenaça res per exposar, sinó un ens anirà a tots perquè possiblement. tenen tecnologia superior. Però no es pot descartar que les estrelles conegudes que estan mortes puguin fingir que estan mortes per ser enviades allà amb un transportador secret i volen morir-hi perquè ja no suporten la pressió. Per descomptat que costa 😉 i Michael Jackson tenia diners. Pot ser qualsevol cosa. Hi ha d'haver una raó per la qual ens menteixen, potser si diguessis la veritat hi hauria pànic. He estat tractant aquest tema des que tinc memòria.

          respondre
      Bego 8. Març 2022, 23: 11

      Però també podria ser que la terra sigui rodona, però que sigui molt, molt més gran que i se li menteix. Per exemple, potser a diversos milers de quilòmetres darrere de l'Antàrtida, una altra "terra" podria estar en una bola gegant que podria Té un radi de milions de quilòmetres i un amb el govern allà "crec" sota amenaça res per exposar, sinó un ens anirà a tots perquè possiblement. tenen tecnologia superior. Però no es pot descartar que les estrelles conegudes que estan mortes puguin fingir que estan mortes per ser enviades allà amb un transportador secret i volen morir-hi perquè ja no suporten la pressió. Per descomptat que costa 😉 i Michael Jackson tenia diners. Pot ser qualsevol cosa. Hi ha d'haver una raó per la qual ens menteixen, potser si diguessis la veritat hi hauria pànic. He estat tractant aquest tema des que tinc memòria.

      respondre